top of page

ProVito - odkryj moc naturalnych ziaren!

Rośnie liczba konsumentów, dla których zdrowie jest stylem życia. Ty też do nich należysz? Czy Twoi konsumenci doceniają produkty prozdrowotne? A czy wiesz co, poza unikaniem stresu, odpowiednią ilością ruchu i odpowiednią dietą, może uczynić życie lepszym?

ProVito - to więcej niż smak!

Coraz powszechniej uważa się, że 3 filary holistycznego podejścia do zdrowia to równowaga psychofizyczna, dużo ruchu oraz zdrowe odżywianie. To ostatnie zwykle może być zapewnione dzięki wartościowym produktom, takim jak pieczywo wzbogacone o prozdrowotne składniki. Są wśród nich mikroelementy, nienasycone kwasy tłuszczowe oraz błonnik. Można też połączyć je wszystkie i zaoferować konsumentom w postaci pieczywa, zastępując nim suplementy diety.


Dlaczego świadomi konsumenci coraz częściej z nich rezygnują? Z badań Fundacji Badamy Suplementy wynika jednoznacznie, że 4 na 11 przebadanych przez Najwyższą Izbę Kontroli preparatów zawierało mniej substancji, wynika z opisów na opakowaniach.


Jaki z tego wniosek dla polskiego społeczeństwa, w którym spożycie suplementów diety rośnie bardzo szybko, a ich rynek, wg danych PMR, jest obecnie wart 6 mld zł?


Dostarczać niezbędnych składników odżywczych w najpopularniejszym składniku codziennego pożywienia – w pieczywie.


Firma Credin, podążając za tym trendem, dostarcza piekarniom koncept piekarniczy ProVito, z którego powstaje smakowite i co najważniejsze – pełnowartościowe pieczywo.


Czy ProVito pasuje do Twojej oferty? Co zyskasz oferując ten produkt w sprzedaży?

Klientów świadomych potrzeby spożywania dobrych produktów, za które będą skłonni zapłacić więcej niż za zwyczajny chleb. Lojalni konsumenci, którzy będą wracali po pieczywo zastępujące kolejne suplementy diety to dla każdej piekarni większa sprzedaż i przewaga konkurencyjna, jaką daje produkt, który wyróżni się na półce, a przy tym słynie z wyrazistego naturalnego smaku.


Ta propozycja doskonale uzupełni Twoją zdrową półkę, lub zaskoczy strukturą w koncepcie kanapkowym. Dodając do produktu zdrowe i ciekawe dodatki, konsument może otrzymać w zestawie przepyszne i co najważniejsze zdrowe śniadanie - prosto z Twojej witryny!


Na czym polega przewaga ProVito? To przede wszystkim moc składników mineralnych, witaminy B1, błonnika i tłuszczów nienasyconych. Pełne smaku i wartości odżywczych pieczywo to efekt starannie dobranych dodatków wspierających funkcjonowanie naszego organizmu. W ProVito są wśród nich nasiona lnu, płatki sojowe, ziarno słonecznika, skiełkowane ziarna i rośliny strączkowe, pszenica orkisz, pszenica, gryka, owies, czerwona soczewica, zielony groszek, mąka żytnia pełnoziarnista, mąka pszenna, pełnoziarnista graham, a także płatki owsiane, pestki dyni, zarodki pszenne, suszony zakwas żytni, mąka z amarantusa i błonnik z łuski babki jajowatej.


Nasiona lnu to źródło odżywczych kwasów tłuszczowych omega-3, jednak to nie wszystkie z ich prozdrowotnych właściwości. Warto wiedzieć, że zawierają błonnik, a siemię lniane jest alternatywą dla kwasów tłuszczowych omega-3 pochodzenia morskiego, co jest istotne dla osób stosujących dietę wegańską. Uważa się, że nasiona lnu to nasz polski super foods! Inny składnik ProVito to ziarna słonecznika, będące źródłem magnezu i białka. Z kolei płatki sojowe zawierają wiele minerałów i witamin, w tym potas, magnez, cynk, oraz witaminę B1. Są one popularnym źródłem białka roślinnego.


Skiełkowane ziarna obecne w produktach ProVito mają więcej dostępnych składników odżywczych niż dojrzałe ziarna. Są ponadto doskonałym źródłem błonnika pokarmowego, białka oraz wielu witamin i składników mineralnych. Wśród nich warto wymienić również potas, cynk oraz witaminę B1.



Większość konsumentów wie już, że zdrowe jelita to wyższa odporność i dobre samopoczucie. Zaproponowanie im pieczywa zawierającego więcej wartości odżywczych niż przeciętne jest więc bardzo trafnym posunięciem. Pozwala podnieść wartość oferty, poprawić zysk i zwiększyć lojalność klienta.


*źródło: raport MINTEL „FOOD AS MEDICINE: WHAT DO CONSUMER LOOK FOR?” z dnia 21.02.2022)


Zainteresował Cię nasz produkt i chcesz umówić się na jego prezentację? Napisz do nas!

bottom of page