top of page
credin_quality.jpg
saf-ro121331313Zasób 1.png

Polityka jakości

Głównym celem Credin Polska Sp. z o.o. jest:

  • kreować rynek cukierniczo-piekarniczy w Polsce i na świecie,

  • działanie w sposób świadomy, z poszanowaniem bezpieczeństwa, zdrowia i środowiska naturalnego,

  • aktywne współtworzenie z klientami produktów o wysokiej jakości i trwałości, które spełniają, a nawet wyprzedzają potrzeby i pragnienia.

 

Nasza pozycja na rynkach krajowych i zagranicznych zależy od szybkiego reagowania na potrzeby klientów i oferowania im produktów i usług, które charakteryzują się:

  • nowoczesnymi i innowacyjnymi rozwiązaniami,

  • konkurencyjną ceną

  • krótkim terminem realizacji zamówienia,

  • wysoką i stabilną jakością,

  • obsługą klienta na trwałych i partnerskich zasadach.

Wszystkie produkty oferowane przez Credin Polska są bezpieczne, legalne, autentyczne i spełniają wewnętrzne specyfikacje, a także wymagania i oczekiwania klientów oraz konsumentów. Wymagania te spełniają również surowce i opakowania używane do produkcji wyrobów, a także towary handlowe wprowadzane do obrotu pod marką Credin Polska.

 

Jako świadomy producent żywności, będący częścią Grupy ORKLA, chcemy brać na siebie odpowiedzialność i przyczyniać się do rozwiązywania lokalnych wyzwań w zakresie zrównoważonego rozwoju, poprawy jakości życia poprzez promowanie zdrowego stylu życia i tworzenie produktów dla zdrowia i dobrego samopoczucia. Odpowiedzialna i zrównoważona produkcja jest wymagająca, ale my chcemy rozwijać zrównoważony model biznesowy i budować świadomość wśród naszych partnerów biznesowych, będąc lokalnym mistrzem zrównoważonego rozwoju.

saf-ro121331313Zasób 1.png

Certyfikaty

Gwarancją realizacji przez Credin Polska Sp. z o.o. zadań według wymagań krajowych i międzynarodowych jest stosowanie Systemów Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Żywności zgodnych z normami:

  • BRC (Globalny Standard Bezpieczeństwa Żywności)

  • OFSS (Standard Bezpieczeństwa Zdrowotnego Żywności ORKLA)

 

Dodatkowo, na życzenie klienta, oferujemy: 

  • Przetwórstwo produktów ekologicznych (BIO)

  • Produkcję wyrobów z użyciem oleju palmowego zgodnie z wymaganiami standardu RSPO (The Roundtable on Sustainable Palm Oil) w modelu MB (Mass Balance) oraz SG (Segregated)

  • Produkcję wyrobów certyfikowanych Rainforest Alliance z użyciem certyfikowanego kakao w modelu MB (Mass Balance).
    Dowiedz się więcej na ra.org

brc.png
RA - cocoa.png
credin_confectionery_mixes_offer.jpg

WE CREATE SOLUTIONS

saf-ro121331313Zasób 1.png

Innowacyjność

Innowacyjność to ciągłe ulepszanie, proces doskonalenia organizacji, jak i oferty produktowej. Jesteśmy niezwykle otwarci na nowe rozwiązania, inspirujemy klientów, przewidujemy i odpowiadamy na potrzeby konsumentów, a nawet wymagających, świadomych prosumentów.

CREatywność, jak wskazuje nazwa firmy to nasze drugie imię. A przykłady mówią same za siebie, działamy w sposób innowacyjny, jak i odpowiedzialny, projektujemy nasze koncepty mając na uwadze odżywcze wartości dodane.

60 projektów

R&D rocznie

20

liczba produktów z czystą etykietą

12 deklaracji

żywieniowych posiada nasz bochenek Czystoziarnisty W&P

R&D_2.jpg

Podążając za dynamicznie zmieniającym się rynkiem reagujemy na potrzeby zróżnicowanych grup klientów.
Na projekty spoglądamy holistycznie, biorąc pod uwagę oczekiwania zarówno w zakresie wartości odżywczych, trendu eliminowania niepożądanych składników (bezglutenowe), ale także względy etyczne (produkty
dla wegetarian, wegan). Dla każdego coś dobrego.

 

Oferujemy rozwiązania:

  • dla wegetarian, wegan,

  • dla diabetyków z niskim IG,

  • bezglutenowe,

  • z dodatkiem superfoods,

  • zawierające cenne witaminy, minerały i mikroelementy (żelazo, cynk, potas, magnez).

Decyzje zakupowe podejmuje konsument głównie opierając się na aspektach sensorycznych, zatem kreując produkty zwracamy uwagę także na ich oprawę. Prezentujemy aplikację tak, jak wyglądałaby na półce sklepowej, w finalnej odsłonie, nie tylko wartość odżywcza ma znaczenie, ale również:

  • wygląd, zapach,

  • forma, faktura,

  • wykończenie, dodatki,

  • opakowanie,

  • logo, hasło,

  • oświadczenia, wyróżniki,

  • etykiety,

  • ekspozytory.

_DSC5851.jpg
bottom of page