Nowości

CREDI MINT CIASTECZKA IG

CREDI MINT

Nowe ciasto Credi Mint to pyszny mariaż subtelnej słodyczy z chłodną świeżością mięty. Swój smak i ...

więcej

CIASTECZKA IG

Przedstawiamy Ciasteczka IG, nową, słodką przekąskę odpowiadającą na współczesne trendy żywieniowe. Biały cukier (sacharozę) całkowicie wyeliminowano ...

więcej
więcej nowości

Kontakt

00 48 71 31 62 124
00 48 71 31 62 361
credin.sobotka@credin.com.pl

SZKOLENIA DLA EKSPEDIENTEK

Jesteśmy jedyną firmą w Polsce, która organizuje jednodniowe szkolenia dla Ekspedientek z zakresu obsługi klienta. Szkolenie oprócz bogatej wiedzy teoretycznej uwzględnia praktyczne ćwiczenia, dzięki czemu każda z Pań biorąca udział w inscenizowanej sytuacji pod okiem trenera, ma okazję przeanalizować własne zachowanie oraz wyciągnąć wnioski. Program szkolenia obejmuje szeroki wachlarz zagadnień i sytuacji związanych z obsługą klienta, z którymi ekspedientki muszą radzić sobie na co dzień, a o znaczeniu wysokich kwalifikacji ekspedientek świadczy fakt, że poziom obsługi w istotny sposób wpływa na poziom dochodów ze sprzedaży.

TEMATYKA SZKOLENIA

 

Nawiązanie relacji z klientem

•           zasada pierwszego wrażenia, przywitanie klienta, zwroty grzecznościowe

•           znaczenie wyglądu, uśmiech, kontakt wzrokowy, gesty i mimika

•           wykorzystanie reguły lubienia i sympatii, reguła wzajemności

 

Budowania wiarygodności sprzedawcy opartej na wiedzy o produkcie

•           co muszę wiedzieć o produkcie, który sprzedaję

•           jakie informacje o produkcie mogą zainteresować klienta

•           zachowania w sytuacji, gdy nie znam odpowiedzi na pytania klienta

 

Skuteczna prezentacja produktów

•           język korzyści

•           wykorzystanie technik wywierania wpływu

•           język dostosowany do klienta - słowa "parzące" i słowa "wabiki”

 

Metody zachęcenia Klientów do zakupu nowego produktu

•           podstawowe zasady merchandisingu (promocji)

•           prezentacja nowego produktu językiem korzyści

•           ulotki i inne techniki zachęcania klienta do zakupu

 

Asertywne wobec zastrzeżeń, wahania i odmową klienta

•           "profilaktyka", czyli jak wyprzedzić zastrzeżenie klienta

•           techniki odpowiedzi na zastrzeżenia

•           techniki obrony ceny

 

Trudne sytuacje w procesie obsługi klienta

•           kolejka

•           klienci zdenerwowani

•           klienci gadatliwi

 

 Szkolenia skierowane są do tylko i wyłącznie dla ekspedientek z branży piekarsko-cukierniczej, a jego koszt ustala się indywidualnie, więcej informacji pod nr tel. 697 660 171.