Loading...
Firma 2018-01-30T10:52:48+00:00

Historia

Już ponad 20 lat kreujemy doznania smakowe w zakresie cukierniczych i piekarniczych rozwiązań. Od tradycyjnych komponentów, po coraz bardziej innowacyjne, rozwijamy się niezmiennie wraz z Państwem. Swoją podróż w krainę smaków rozpoczęliśmy w 1995 roku, wtedy bowiem założona została firma Credin Polska jako oddział duńskiej Palsgaard Industri, słynnej z produkcji emulgatorów i stabilizatorów wykorzystywanych w przemyśle spożywczym.

We wrześniu 2002 firma Credin Polska wraz z innymi oddziałami Credin w Europie dołączyła do norweskiej grupy kapitałowej ORKLA, zasilając w ten sposób zasoby gałęzi Orkla Food Ingredients – wiodącego producenta i dystrybutora dodatków dla piekarstwa i cukiernictwa, skupionego głównie na terenie Norwegii i Półwyspu Skandynawskiego.

Naszym celem zawsze był rozwój, poznawanie i reagowanie na potrzeby klientów, wzmacnianie pozycji konkurencyjnej naszych partnerów, aby byli gotowi na rosnące potrzeby konsumentów. Aspiracją tworzenie kreacji, które są lubiane i cenione, oczarują odbiorców wyglądem, smakiem, zapachem, fakturą.

W styczniu 2003 przeobrażeniu uległo logo naszej firmy, które swoim kształtem i kolorami symbolizuje dojrzałe w pełnym słońcu ziarno i bochen dorodnego chleba. W 2017 logo poddaliśmy ewolucji, uprościliśmy i nadaliśmy bardziej nowoczesnego wyrazu, korespondującego z aktualnymi kierunkami. Jest to także dowód na to, że pozostajemy otwarci na trendy zarówno produktowe, jak i komunikacyjne. I tą innowacyjnością chcemy Państwa niezmiennie inspirować.

Kroki milowe w historii Credin

1995
Styczeń 1

Rozpoczęcie działalności

Rozpoczęcie działalności
Założenie firmy Credin Polska, z siedzibą w Sobótce
1996
Czerwiec 1

Pieczywo Omega

Pieczywo Omega
Pierwsze z prozdrowotnymi właściwościami, odznaczone znakiem "Serce" przez Rodzinny Program Prewencji Kardiologicznej PAM
2002
Styczeń 1

Dołączenie do Grupy ORKLA

Dołączenie do Grupy ORKLA
Stajemy się częścią międzynarodowej grupy kapitałowej ORKLA, wykorzystujemy moc synergii działając wspólnie
2004
Styczeń 1

Zmiana identyfikacji wizualnej firmy

Zmiana identyfikacji wizualnej firmy
Ziarno w kolorach słońca - symbol Credin w jasnych, soczystych barwach z dodatkiem czerwieni
2005
Czerwiec 27

Linia Softów

Linia Softów
Nutka Maślana to pierwszy produkt, który rozpoczął linię softów, czyli prostych, szybkich, uniwersalnych, i jakże smacznych ciast
2006
Czerwiec 27

Rozbudowa firmy

Rozbudowa firmy
W związku z dynamicznym rozwojem Credin powstaje wydzielony magazyn, a także budynek handlowy z centrum szkoleniowym, dziś pod nazwą Crediversum
2010
Czerwiec 27

Credi Cookies Sensation

Credi Cookies Sensation
Pierwsza edycja dorocznej branżowej imprezy Credin, początkowo skupiona na asortymencie ciasteczkowym, obecnie pod zmienioną formułą Chlebem i Winem
2011
Styczeń 1

100 pracowników

100 pracowników
W 2011 r. przekroczyliśmy magiczną liczbę 100 zatrudnionych pracowników
2013
Styczeń 1

Czystoziarnisty Whole&Pure

Czystoziarnisty Whole&Pure
Stworzenie i wprowadzenie na rynek marki o zasięgu międzynarodowym, nowej kategorii produktowej pieczywa bez mąki i drożdży
2016
Styczeń 1

Rozpoczęcie eksportu do USA

Rozpoczęcie eksportu do USA
Nasz Czystoziarnisty i inne produkty przepłynęły ocean.
Styczeń 1

Certyfikat FSSC 22000

Certyfikat FSSC 22000
Wysoka jakość doceniona międzynarodowym dokumentem
2017
Styczeń 1

Nowoczesna odsłona firmy Credin

Nowoczesna odsłona firmy Credin
Ewolucja logo i co za tym idzie uspójnienie wizerunku przez Credin Group w całej Europie

ORKLA FOOD INGREDIENTS

Orkla jest jednym z najstarszych norweskich koncernów gospodarczych. Historia firmy sięga ponad 350 lat wstecz, dzięki temu odzwierciedla zarówno dobre jak i złe czasy. Orkla rozpoczęła swoją działalność jako przedsiębiorstwo górnicze i zajmowała się wydobyciem złóż rudy na wsi Løkken Verk w Sør-Trøndelag.

Obecnie Orkla to jedna z największych grup kapitałowych w Skandynawii, która może pochwalić się dochodem rocznym na poziomie 180 milionów euro. Zjednała serca ponad 90 milionów konsumentów, posiadając w ofercie ponad 70 marek i 1500 wariantów produktów. Swoje produkty eksportuje do 35 krajów na 5 kontynentach.

Jesteśmy dumni będąc częścią grupy Orkla, gałęzią Orkla Food Ingredients, dzięki czemu korzystamy z bogatego doświadczenia zasobów koncernu, zarówno w aspekcie know-how, jak również logistycznym, organizacyjnym itd.

Pozostałe obszary działalności Grupy Orkla

Orkla poprzez swoje firmy prowadzi swoją działalność w 5 głównych obszarach:

ORKLA Foods

ORKLA Confectionery & Snacks

ORKLA Home & Personal

ORKLA Food Ingredients

ORKLA Investments

5 strategicznych filarów Grupy Orkla

Konsument

Klient

Produkcja

Ludzie

Społeczeństwo

Wartości:

Odwaga

Zaufanie

Inspiracja

MISJA FIRMY

ZESPÓŁ I KARIERA

Pełnymi zaangażowania i entuzjazmu – kompetentni i otwarci na nowości. Tacy właśnie jesteśmy. Wierzymy, że siłą naszej firmy są pracownicy. Wszyscy gramy do jednej bramki – zarówno podczas licznie organizowanych mistrzostw piłkarskich jak i w codziennej pracy. Nasz wspólny cel to inspirowanie siebie nawzajem.

Jeśli podzielasz nasze wartości i widzisz swoje miejsce w naszej firmie dołącz do nas!

PRAKTYKANCI I STUDENCI

Jesteśmy otwarci na młodych, utalentowanych ludzi, którzy swoją pasją, zaangażowaniem i wysiłkiem są w stanie nie tylko zarazić innych, ale też wnieść bogaty wkład w rozwój firmy.

Wierzymy, że celem praktyk i staży nie jest kserowanie dokumentów i podawanie kawy, a nabycie wiedzy i umiejętności, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby naszych podopiecznych wyposażyć w bagaż doświadczeń i wiedzy, które umożliwią im start kariery zawodowej oraz sprawią, ze staną się cenionymi ekspertami na rynku pracy.

Jeżeli chciałbyś rozwijać się razem z nami prześlij swoją aplikację z dopiskiem „PRAKTYKA CZYNI MISTRZA” na adres rekrutacja@credin.pl

PROFESJONALIŚCI

Jako stale rozwijająca się organizacja jesteśmy zainteresowani pozyskaniem aplikacji profesjonalistów z różnych dziedzin.

Stawiamy przede wszystkim na ludzi ambitnych i zmotywowanych, którzy uparcie dążą do celu i dla których praca jest jednocześnie pasją.

Imponują nam Ci, którzy działają odważnie aktywnie wprowadzając innowacyjne rozwiązania i inicjując zmiany. Istotna jest dla nas również efektywna komunikacja oraz umiejętność pracy zespołowej.

Jeżeli wśród naszych aktualnych ofert pracy nie znalazłeś atrakcyjnej dla Ciebie, ale wciąż widzisz swoje miejsce w naszej firmie prześlij swoją aplikację na adres rekrutacja@credin.pl. Twoja aplikacja zostanie zapisana w bazie.

“Jako pracownik z długoletnim stażem doceniam dobrą atmosferę w pracy, o którą dbam także samodzielnie angażując się w budowanie dobrze zgranego zespołu”

Wojciech Jemioła, Lider Zmiany w Dziale Produkcji

„Na przestrzeni lat, śmiało mogę stwierdzić,  że to człowiek jest najważniejszy w naszej firmie. Ludzie tworzą zgrane zespoły, które potem pracują na sukces firmy! 🙂 Atmosfera pracy sprzyja rozwojowi”

Karolina Lachtera, Kupiec w Dziale Zakupów

„Od wielu lat obserwuję firmę której jestem częścią i zastanawiam się co powoduje jej stały rozwój. Myślę że kluczem jest stały aktywny zespół a także ciągłe dołączanie właściwych osób zaangażowanych w progres firmy i swój, inspirowanie tych ludzi i nie przeszkadzanie im w realizacji pomysłów.”

Adam Turek, Kierownik Magazynu Handlowego

“Determinacja, odwaga i wiara w sukces to czynniki, które prowadzą do upragnionego celu, a pracując w zgranym zespole i tak prężnie rozwijającej się firmie cel ten wydaje się łatwiejszy do osiągnięcia 🙂
Jak mawiał chiński filozof Konfucjusz “Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu.”

Joanna Domagała, Specjalista ds. Sprzedaży

JAK PRZEBIEGA PROCES REKRUTACJI W NASZEJ FIRMIE?

Przesłanie dokumentów

Selekcja aplikacji

Rozmowa kwalifikacyjna

Złożenie oferty

Zakończenie rekrutacji

Magdalena Kozieł
Magdalena KoziełManager ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tel. +48 71 316 21 24
magdalena.koziel@credin.pl

Jeśli zastanawiasz się nad podjęciem nowego wyzwania w swojej karierze prześlij swoje CV pod adres: rekrutacja@credin.pl.

Zawsze informujemy kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji o jej statusie.

Nawet jeśli w tej chwili nie rekrutujemy na interesujące Cię stanowisko, za Twoją zgodą aplikację zatrzymamy w bazie kandydatów i skontaktujemy się w przypadku prowadzenia kolejnych procesów rekrutacyjnych, zgodnych z Twoimi ambicjami zawodowymi, doświadczeniem, wiedzą i umiejętnościami.

Aby  aplikacja została w naszej bazie musisz wyrazić na to zgodę poprzez umieszczenie w CV dobrowolnej klauzuli.

Prosimy o umieszczenie następującej klauzuli w dokumentach aplikacyjnych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji  prowadzonych przez firmę Credin Polska Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014r., poz.1182 ze zm.)”

AKTUALNE REKRUTACJE

Opis stanowiska:

  • Przyjęcie i rozładunek towaru
  • Kompletacja zamówień i załadunek towaru
  • Utrzymanie porządku, czystości i bezpieczeństwa w miejscu pracy
  • Obsługa systemu magazynowego oraz prowadzenie dokumentacji magazynowej

Wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku Magazyniera z obsługą wózka widłowego
  • Uprawnienia na wózki widłowe
  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych (lub gotowość do jej wykonania)

Nasza oferta dla Ciebie to:

  • Umowę o pracę – pierwsza umowa zostanie podpisana na trzymiesięczny okres próbny,
    kolejna na dwunastomiesięczny czas określony, a następnie na czas nieokreślony
  • Praca na stanowisku Magazyniera w lokalizacji Sobótka lub Bielany Wrocławskie w zależności od preferencji kandydata
  • Praca w systemie zmianowym:
    • 3 / 2 / 1- 22:00-06:00/ 15:00-23:00 / 08:00-16:00 (Sobótka)
    • 1 / 2 – 06:00-14:00 / 14:00-22:00 (Bielany Wrocławskie)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Benefity pozapłacowe – opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe w pełni opłacane przez pracodawcę
  • Świadczenia z ZFŚS – wielkanocne, wakacyjne, bożonarodzeniowe
  • Przyjazna i pełna poszanowania atmosfera pracy

Idealny kandydat to ten, który:

  • Chce zdobywać wiedzę i doświadczenie oraz rozwijać umiejętności
  • Swobodnie komunikuje się w języku angielskim
  • Posiada wiedzę z zakresu procesów logistycznych ze szczególnym uwzględnieniem procesów planowania, optymalizacji zapasów i gospodarki magazynowej
  • Posiada dobrą znajomość Pakietu MS OFFICE
  • Jest proaktywny i otwarty na współpracę
  • Jest dokładny, samodzielny i ma zdolność analitycznego myślenia
  • Lubi dzielić się wiedzą

Do zadań osoby na stażu będzie należało:

  • Wsparcie Działu Zakupów w procesie zakupów surowców i towarów handlowych oraz podstawowej obsługi logistycznej zamówień w zakresie poniższych zadań:
    • Identyfikowanie i analizowanie rynku dostawców na rynku krajowym i międzynarodowym
    • Wyszukiwanie dostawców, produktów, nowych dróg pozyskania produktu w celu zwiększenia bazy dostawców firmy
    • Współpracowanie z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
    • Pozyskiwanie ofert, analiza warunków finansowych
    • Czynny udział w procesie kwalifikacji i oceny dostawców
    • Sporządzanie i przekazywanie dostawcom zamówień zakupowych
    • Praca w systemie ERP
    • Monitorowanie terminowości i jakości dostaw
    • Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Zakupu
    • Gromadzenie, rejestracja oraz archiwizacja wymaganych informacji dot. dostawców, cen i warunków ofert, zamówień oraz umów zakupowych

Nasza oferta dla Ciebie to:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w Dziale Zakupów
  • Płatny staż z możliwością przedłużenia zatrudnienia na umowę o pracę
  • Staż w środowisku wysoko wykwalifikowanych specjalistów zawsze chętnie dzielących się swoją wiedzą
  • Przyjazna atmosfera w zespole
  • Staż w siedzibie naszej firmy w Sobótce poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
Wyślij swoje zgłoszenie

CO OFERUJEMY PRACOWNIKOM?

Wierzymy, że efektywność każdego z nas zależy od przyjaznego środowiska, dlatego codziennie dbamy o dobrą atmosferę i koleżeńskość, a naszym pracownikom dajemy możliwość rozwoju zawodowego i zdobycie cennych doświadczeń w środowisko wysoko wykwalifikowanych specjalistów oraz gwarantujemy stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia i wachlarz dodatkowych świadczeń pracowniczych.

Konkurencyjne wynagrodzenie

Naszym pracownikom gwarantujemy konkurencyjne wynagrodzenie będące wypadkową kompetencji, wiedzy i doświadczenia.

Opieka medyczna

Zdrowie naszych pracowników i ich rodzin jest dla nas bardzo istotne dlatego proponujemy im przystąpienie do pakietów opieki medycznej w pełni finansowanych przez naszą firmę.

Ubezpieczenia grupowe

Naszych pracowników obejmujemy ubezpieczeniem chroniącym życie i zdrowie zarówno ich samych jaki i ich najbliższych oraz zapewniającą pomoc finansową w nie dających się przewidzieć sytuacjach dnia codziennego

Świadczenia z ZFŚS

W naszej firmie prowadzony jest Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych z którego finansujemy świąteczne i wakacyjne świadczenia dla Pracowników oraz paczki na Mikołaja dla ich dzieci. Dodatkowo udzielamy niskooprocentowanych pożyczek na remont domu lub mieszkania.

Owocowe dni

Co tydzień dostarczamy naszym pracownikom przepyszne jabłka z okolicznych sadów

Boisko piłkarskie

Raz w roku nasi pracownicy biorą udział w firmowych rozgrywkach piłkarskich, do których przygotowują się na specjalnie dla nich wynajętym boisku piłkarskim

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Społeczną odpowiedzialność rozumiemy jako działanie w sposób zrównoważony. O tym, jak bardzo ważna jest to kwestia w firmie Credin świadczy fakt, iż działanie w sposób świadomy, mający na uwadze poszanowanie bezpieczeństwa, zdrowia i środowiska jest elementem strategicznym, zawartym w misji firmy.

Wdrażamy nowe rozwiązania, które  są odpowiedzialne wieloobszarowo, o inwestycjach myślimy w kontekście zrównoważonego rozwoju, nie tylko celach krótkoterminowych firmy. Stawiamy sobie ambitne plany, które realizujemy krok po kroku.

Jak realizujemy te zadania w praktyce? Dowiedz się więcej klikając poniżej.

ŚRODOWISKO

ŚRODOWISKO

  • redukcja odpadów produkcyjnych
  • sucha produkcja
  • oszczędność papieru
  • ogrzewanie gazem

PRACOWNICY

PRACOWNICY

  • owocowe dni
  • promowanie aktywności fizycznej
  • wsparcie edukacji i rozwoju
  • zwiększanie świadomości BHP, polityki jakości, alergenowej

SPOŁECZNOŚĆ

SPOŁECZNOŚĆ

  • sponsoring Klubu Piłki Ręcznej Juniorów w Świdnicy
  • przekazywanie produktów na eventy
  • promowanie kształcenia branżowego młodzieży

DOSTAWCY

DOSTAWCY

  • aprobowanie dostawców certyfikowanych RSPO, UTZ
  • weryfikacja dostawców pod kątem GMO
  • respektowanie Fair Trade przy wyborze dostawcy

POLITYKA JAKOŚCI

Pozycja Credin Polska Sp. z o.o. na rynku krajowym i zagranicznym zależy od szybkiego reagowania na potrzeby klientów i oferowania im produktów oraz usług charakteryzujących się:

  • nowoczesnymi oraz innowacyjnymi rozwiązaniami,
  • konkurencyjną ceną
  • krótkim terminem realizacji zamówień,
  • wysoką i stabilną jakością,
  • obsługą klientów na zasadach trwałej i partnerskiej współpracy.

Zadowolenie klientów, ciągłość sprzedaży, skuteczne zarządzanie i optymalizacja procesów są warunkiem trwałego powodzenia firmy, a efektywne funkcjonowanie Credin Polska Sp. z o.o. podstawą jej rozwoju.

Gwarancją realizacji przez Credin Polska Sp. z o.o. zadań według wymagań krajowych i międzynarodowych jest stosowanie Systemów Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Żywności zgodnych z normami:

  • PN-EN ISO 9001:2009
  • FSSC 22000
  • Standardem Bezpieczeństwa Zdrowotnego Żywności ORKLA FOOD SAFETY STANDARD

INNOWACYJNOŚĆ

Innowacyjność to ciągłe ulepszanie, proces doskonalenia organizacji, jak i oferty produktowej. Jesteśmy niezwykle otwarci na nowe rozwiązania, inspirujemy klientów, przewidujemy i odpowiadamy na potrzeby konsumentów, a nawet wymagających, świadomych prosumentów.

CREatywność, jak wskazuje nazwa firmy to nasze drugie imię. A przykłady mówią same za siebie, działamy w sposób innowacyjny, jak i odpowiedzialny, projektujemy nasze koncepty mając na uwadze odżywcze wartości dodane.

0 projektów
projektów R&D rocznie
0 %
tyle nowości piekarniczych wdrożyliśmy w 2016 z czystą etykietą
0 deklaracji
żywieniowych ma nasza słodycz Czystoziarnisty W&P Cud Malina

Dział Badań i Rozwoju w firmie Credin to niezwykle prężna komórka, która projektując nowe koncepty ma na uwadze:

  • trendy produktowe, wartości odżywcze
  • deklaracje żywieniowe (np. źródło błonnika, białka)
  • trendy marketingowe, oczekiwania konsumentów
  • projekty szyte na miarę klientów, dopasowane pod kątem możliwości
  • odświeżanie tradycyjnych produktów w wersji z czystą etykietą

Podążając za dynamicznie zmieniającym się rynkiem reagujemy na potrzeby zróżnicowanych grup klientów. Na projekty spoglądamy holistycznie, biorąc pod uwagę oczekiwania zarówno w zakresie wartości odżywczych, trendu eliminowania niepożądanych składników (bezglutenowe), ale także względy etyczne (produkty dla wegetarian, wegan). Dla każdego coś dobrego. Oferujemy rozwiązania:

  • dla wegetarian, wegan
  • dla diabetyków z niskim IG
  • bezglutenowe
  • z dodatkiem superfoods
  • zawierające cenne witaminy, minerały i mikroelementy (żelazo, cynk, potas, magnez)

Decyzje zakupowe podejmuje konsument głównie opierając się na aspektach sensorycznych, zatem kreując produkty zwracamy uwagę także na ich oprawę. Prezentujemy aplikację tak, jak wyglądałaby na półce sklepowej, w finalnej odsłonie, nie tylko wartość odżywcza ma znaczenie, ale również:

  • wygląd, zapach
  • forma, faktura
  • wykończenie, dodatki
  • opakowanie
  • logo, hasło
  • oświadczenia, wyróżniki
  • etykiety
  • ekspozytory
 

Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości marketingowych i handlowych od firmy Credin Polska Sp. z o.o zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz z ustawą z dn. 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.)

FreshMail.pl