Loading...
Inspiracje Credin 2017-07-17T10:47:37+00:00

Wyszukaj recepturę

POZNAJ JESIENNE INSPIRACJE

Credi Fillings Nadzienie Gruszkowe

SZKOLENIA

CENTRUM SZKOLENIOWE CREDIVERSUM

Nazwa została zaczerpnięta z połączenia słów Credi oraz Universum. Pierwsze z nich kojarzy się z kreatywnością, rozwojem, drugie natomiast z akademią, czy też szerzej, ze wszechświatem.

Ile osób, tyle skojarzeń. Jedno jest pewne, to miejsce spotkań i nieustannego rozwoju. Od roku 2017 zapraszamy do powiększonego centrum. Spotkaj się z nami. O aktualnie realizowanych projektach szkoleniowych dowiesz się poniżej, bądź bezpośrednio u przedstawiciela Credin.

W razie pytań , prosimy o kontakt: marketing@credin.pl

Szkolenia odbywające się na terenie Piekarni Szkoleniowej Credin w siedzibie firmy przeznaczone dla producentów przemysłowych oraz rzemieślniczych, którzy zainteresowani są produkcją na większą skalę. Ze względu na szeroki zakres produkcji oraz różnorodność linii produkcyjnych, szkolenia odbywają się w trzech segmentach tematycznych.

Zapraszamy do zapoznania się z zakresem oraz harmonogramem szkoleń.

Przykładowe zaproszenie z programem szkolenia “Bułka 360”

Bulka_360

Szkolenia odbywające się na terenie Piekarni Szkoleniowej Credin w siedzibie firmy przeznaczone dla producentów rzemieślniczych. Szkolenia obejmują najpopularniejsze produkty, dopasowane do określonej pory roku i rynku oraz nie prezentowane wcześniej nowości rynkowe. Szkolenie daje możliwość bezpośredniej rozmowy z Technologiem stanowiącej praktyczne porady dla piekarzy i cukierników wraz z bazą receptur i wsparciem  marketingowym. Szkolenia odbywają się regularnie i są bezpłatne. Aby móc w nich uczestniczyć należy skontaktować się z Technologami Credin lub dystrybutorem produktów Credin.

Uczestnicy “Szkolenia Świątecznego” wraz z efektem ich prac, Grudzień 2016, Crediversum

Jesteśmy jedyną firmą w Polsce, która organizuje jednodniowe szkolenia dla Ekspedientek z zakresu obsługi klienta. Szkolenie oprócz bogatej wiedzy teoretycznej uwzględnia praktyczne ćwiczenia, dzięki czemu każda z Pań biorąca udział w inscenizowanej sytuacji pod okiem trenera, ma okazję przeanalizować własne zachowanie oraz wyciągnąć wnioski. Program szkolenia obejmuje szeroki wachlarz zagadnień i sytuacji związanych z obsługą klienta, z którymi ekspedientki muszą radzić sobie na co dzień, a o znaczeniu wysokich kwalifikacji ekspedientek świadczy fakt, że poziom obsługi w istotny sposób wpływa na poziom dochodów ze sprzedaży.

TEMATYKA SZKOLENIA

Nawiązanie relacji z klientem

•           zasada pierwszego wrażenia, przywitanie klienta, zwroty grzecznościowe

•           znaczenie wyglądu, uśmiech, kontakt wzrokowy, gesty i mimika

•           wykorzystanie reguły lubienia i sympatii, reguła wzajemności

Budowania wiarygodności sprzedawcy opartej na wiedzy o produkcie

•           co muszę wiedzieć o produkcie, który sprzedaję

•           jakie informacje o produkcie mogą zainteresować klienta

•           zachowania w sytuacji, gdy nie znam odpowiedzi na pytania klienta

Skuteczna prezentacja produktów

•           język korzyści

•           wykorzystanie technik wywierania wpływu

•           język dostosowany do klienta – słowa “parzące” i słowa “wabiki”

Metody zachęcenia Klientów do zakupu nowego produktu

•           podstawowe zasady merchandisingu (promocji)

•           prezentacja nowego produktu językiem korzyści

•           ulotki i inne techniki zachęcania klienta do zakupu

Asertywne wobec zastrzeżeń, wahania i odmową klienta

•           “profilaktyka”, czyli jak wyprzedzić zastrzeżenie klienta

•           techniki odpowiedzi na zastrzeżenia

•           techniki obrony ceny

 

Trudne sytuacje w procesie obsługi klienta

•           kolejka

•           klienci zdenerwowani

•           klienci gadatliwi

Szkolenia skierowane są do tylko i wyłącznie dla ekspedientek z branży piekarsko-cukierniczej, a jego koszt ustala się indywidualnie, więcej informacji pod nr tel. 697 660 171.

MEDIA O NAS

Cukiernictwo bez glutenu

Najnowsze komponenty do produkcji słodkich wyrobów bezglutenowych firma Credin będzie lansować w lutym na warszawskich targach Expo Sweet. Premiery bedą miały nie tylko ciasta dla osób z celiakia, ale tez dwa [...]

Mały pączek to mało kalorii

Od lat cukiernicy szukają produktów stanowiących alternatywę dla wysokokalorycznych pączków, których nie jadają osoby prowadzące zdrowy tryb życia, uprawiające sport, dbające o sylwetkę itp. Tacy konsumenci nawet w Tłusty Czwartek szukają produktów, które będą mogli zjeść [...]

Bardzo słodki rok

“Przy dużych ilościach komponentów, które co rusz trafiają na rynek zaopatrzenia rzemiosła cukierniczego, łatwo przegapić niektóre atrakcyjne półprodukty. Podsumowując miniony rok postanowiliśmy zatem usystematyzować informacje na temat różnych ciast, kremów i słodkich dodatków z ostatnich 12 miesięcy.” [...]

WYDARZENIA

KNOW-HOW

Ekotrendy w branży

Przedrostki „eko”, „bio”, „natural” wabią swoim atrakcyjnym brzmieniem, wołają z półek sklepowych. To zwykły lep na klientów, a może kryje się za tym coś więcej? To trend, moda, czy potrzeba?

[…]

Produkty bezglutenowe, co powinieneś wiedzieć?

Czym jest gluten?

Gluten jest mieszaniną białek zawartych w ziarnach pszenicy, żyta i jęczmienia oraz owsa.

Produktami naturalnie bezglutenowymi są: kukurydza, ryż, ziemniaki, soja, proso, gryka, tapioka, amarantus, maniok, soczewica, fasola, sago, sorgo, orzechy, a także mięso, owoce i warzywa.

Określenia […]

Dlaczego warto pracować na mieszankach?

Inspiracja

Klienci oczekują nowości, chcą odkrywać nieznane smaki, rozkoszować się tradycją w niestandardowej odsłonie, ale także nowatorskimi, innowacyjnymi koncepcjami. Aby nadążyć za rosnącymi potrzebami, trzeba być wciąż na czasie, wyszukiwać, sprawdzać, próbować. Będąc właścicielem punktu gastronomicznego […]

Marka może więcej

Nie można tego zmierzyć, ani zważyć, czy też dotknąć, ale można sprzedać za niebagatelną sumę 77 mld dolarów, cóż to takiego? Marka. Dokładnie Coca-Cola, tyle jest warte bowiem logo najpopularniejszego napoju na świecie.

Produkt to za […]

 

Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości marketingowych i handlowych od firmy Credin Polska Sp. z o.o zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz z ustawą z dn. 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.)

FreshMail.pl